Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.
Marketingový mix společnosti
Chu Huu, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix internetového obchodu Movle.clothing se zaměřením na sportovní módu. Firma využívá online marketing jako svůj hlavní kanál pro komunikaci se zákazníky. Návrh na marketingový mix s cílem expanze na zahraniční trh bude upraven pro slovenský trh. Práce obsahuje tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je vytvořit efektivní marketingovou komunikaci k vytvoření povědomí o značce a získání zahraničních zákazníků.
Marketingový mix společnosti
Chu Huu, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix internetového obchodu Movle.clothing se zaměřením na sportovní módu. Firma využívá online marketing jako svůj hlavní kanál pro komunikaci se zákazníky. Návrh na marketingový mix s cílem expanze na zahraniční trh bude upraven pro slovenský trh. Práce obsahuje tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je vytvořit efektivní marketingovou komunikaci k vytvoření povědomí o značce a získání zahraničních zákazníků.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.